Biurowość w czasach pandemii. Wpływ epidemii Covid-19 na informatyzację biurowości w administracji publicznej

Dane badawcze

Jednym z ważniejszych etapów badania była ankietyzacja. Wykorzystano narzędzie System Badań Ankietowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Oparto je na wolnym oprogramowaniu LimeSurvey, które umożliwiło przygotowanie i przesłanie kwestionariuszy, a później – gromadzenie i analizowanie odpowiedzi udzielonych przez respondentów.
W toku realizacji projektu zebrano łącznie 1228 wypowiedzi urzędników. Udostępniamy je jako tzw. raw data

1.

Kwestionariusz 1

Kwestionariusz 2

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród szczebla kierowniczego w jednostkach funkcjonujących w systemie tradycyjnym bez wspomagania narzędziami informatycznymi.

2.

Kwestionariusz 3

Kwestionariusz 4

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród pracowników w jednostkach funkcjonujących w systemie tradycyjnym bez wspomagania narzędziami informatycznymi.

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród szczebla kierowniczego w jednostkach funkcjonujących w systemie tradycyjnym ze wspomaganiem narzędziami informatycznymi.

3. 

Kwestionariusz 5

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród pracowników w jednostkach funkcjonujących w systemie tradycyjnym ze wspomaganiem narzędziami informatycznymi.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród wszystkich zatrudnionych w podmiotach, w których nastąpiło pełne wdrożenie systemu EZD.


Wszelkie materiały o charakterze źródłowym zgromadzone w toku realizacji projektu badawczego przechowywane są w siedzibie Wydziału Nauk Historycznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, ul. Wł. Bojarskiego 1 w Toruniu. Wszyscy zainteresowani mogą swobodnie zapoznać się ze zgromadzoną oraz zanonimizowaną dokumentacją projektową po kontakcie z koordynatorami.  

Biurowość w czasach pandemii. Wpływ epidemii Covid-19 na informatyzację biurowości w administracji publicznej