Biurowość w czasach pandemii. Wpływ epidemii Covid-19 na informatyzację biurowości w administracji publicznej

Katalog dobrych praktyk

Jednym z głównych założeń projektu badawczego było zgromadzenie katalogu dobrych praktyk zastosowanych w obliczu sytuacji kryzysowej. Ankietowani urzędnicy zostali zapytani o dobre praktyki, które wdrożono w ich jednostkach w okresie epidemii koronawirusa SARS-CoV-2 i powodowanej przez niego choroby układu oddechowego COVID-19. Wyniki prezentujemy poniżej: 

  1. Dobre praktyki w jednostkach funkcjonujących w systemie tradycyjnym bez wspomagania narzędziami teleinformatycznym 
  2. Dobre praktyki w jednostkach funkcjonujących w systemie tradycyjnym ze wspomaganiem narzędziami teleinformatycznym 
  3. Dobre praktyki w jednostkach z pełnym wdrożeniem systemu EZD

Zachęcamy do analizy i wdrażania dobrych praktyk w biurowości. 

Biurowość w czasach pandemii. Wpływ epidemii Covid-19 na informatyzację biurowości w administracji publicznej